#7 STUDNIÓWKA

piątek, stycznia 15, 2016

#7 STUDNIÓWKA 

Jak już dobrze wiecie w ostatnim czasie zaczął się czas studniówek. Ja swoją studniówkę miałam już na początku stycznia. Niby nie było to dokładnie 100 dni do matury ale to nie to jest najważniejsze. Wiecie, przed studniówką wszyscy to przeżywają, próby poloneza, kto ma jaką sukienkę, co robimy z włosami, jak się umalujemy. Przez to wszystko kompletnie zapominamy o szkole. A przynajmniej w moim przypadku była to końcówka semestru i wystawianie ocen. Robimy wszystko co możemy żeby nasze oceny były jak najlepsze a tu bum studniówka. Ja przez to przeszłam i mimo wszystko cieszę się, że studniówka w mojej szkole była tak wcześnie. Teraz mogę bez problemu skupić się na nauce i przygotowaniach do matury. Im wcześniej macie studniówkę tym szybciej skończycie się rozpraszać tym wszystkim co jest z nią związane. 
To teraz kilka rad:

1. Dziewczyny ! Pamiętajcie, żeby zabrać ze sobą WYGODNE buty na zmianę, jeśli kupicie nowe buty pamiętajcie żeby je rozchodzić, bo okaże się że buty na zmianę będą was bardziej obcierać i będą mniej wygodne od waszych głównych butów.
2. Jeśli zakładacie rajstopy, koniecznie weźcie że sobą dodatkową parę, gdyby w tych co macie przypadkiem poszło oczko.

3. A jeśli macie małą torebkę i nie macie miejsca na rajstopy polecam zabrać lakier do paznokci. W każdej chwili będziecie mogły "powstrzymać" wasze oczko w rajstopach.
4.Nie polecam czerwonych ust. Na studniówce tańczycie, jecie, pijecie i nie zawsze macie czas aby poprawiać szminkę. A w dodatku szminka w tak wyraźnym kolorze może się rozmazać lub brzydko schodzić. Nie będzie to wyglądać estetycznie, więc lepiej wybrać bardziej neutralne kolory.
5. Z osobą towarzyszącą czy bez? Ja na swojej studniówce byłam z moim ukochanym chłopakiem i bawiliśmy się świetnie. Ale jeśli nie macie z kim iść to nie ma się czym przejmować. Nie ma zasady, że jeśli nie idziecie z osobą towarzyszącą to będziecie się źle bawić czy nie będziecie mieli z kim zatańczyć. Nawet jeśli pójdziecie "sami" to i tak będziecie mieli się z kim bawić. Będziecie tam że swoja klasą!
6. FRYZURA - wybierzcie taką w której dobrze się czujecie. Coś sprawdzonego. Ja osobiście trochę żałuję, że nie wyprostowałam swoich włosów, tak jak zawsze to robię. Ale nie było źle, podobało mi się a to najważniejsze (w prostych włosach czuję się najbardziej komfortowo)
7. Bawcie się dobrze ! To wasza ostatnia klasowa impreza, na której są wszyscy. A więc dobra zabawa to podstawa :)
To chyba takie najważniejsze rzeczy o których warto pamiętać. Napiszcie jak wy bawiliście się na waszych studniówkach. Może znacie jakieś inne rady dla osób, które będą miały studniówkę lub które będą komuś towarzyszyły. 
Zapraszam was również na mój kanał na YouTube

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja niedługo mam bal gimnazjalny i na pewno te porady przydadzą mi się :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że skorzystasz z moich rad :) Udanej zabawy życzę :D

      Usuń
  2. A ty miałaś rajstopy na studniówce?

    OdpowiedzUsuń