#9 ISLANDIA

wtorek, lutego 09, 2016

#9 ISLANDIA

Hej kochani :)
Dzisiaj chciałam wam opowiedzieć troszkę o Islandii. Wybrałam się tam wraz z rodzicami na samym początku ferii, a naszym celem było zobaczenie pięknej zorzy :)
Podróż była bardzo długa i męcząca...samolotem lecieliśmy z Gdańska, a wiec i tam trzeba było się dostać. Na całe szczęście większość czasu spałam :p Ale jak każdy dobrze wie, nawet spanie w załadowanym samochodzie nie jest wygodne.
Ale dotarliśmy na miejsce cali i zdrowi :) A właśnie taki widok miałam z okna :) Budziłam się rano i zawsze siedziałam i wpatrywałam się w ten piękny widok.
 A jeśli chodzi o zorze...ooo tak, widzieliśmy ją i to nie raz. Mieliśmy ogromnego farta, ponieważ niebo było bezchmurne, dawało nam nadzieje. Nadzieję, która się spełniła, czekaliśmy po 4 godziny na mrozie, uwierzcie mi zamarzałam. Było bardzo, bardzo zimno a do tego był silny, przeszywający wiatr. Ale nadal sądzę, że to wszytko było tego warte. Nie każdy ma możliwość zobaczenia czegoś takiego a mi się udało :)
 Mimo planu, który zakładał polowanie na zorzę, postanowiliśmy zwiedzić jeszcze parę innych miejsc :)
Jeśli kiedykolwiek będziecie mieli możliwość zwiedzenia Islandii, musicie powiedzieć TAK! Zdaję sobie sprawę, że nie jest to kraj dla każdego, nie każdy poświęci się dla takiej przygody. Bo to nie jest łatwa przygoda. Trzeba mieś w sobie dużo zaparcia i silnej woli. 
Ale pamiętajcie tylko wasz upór, zawzięcie i silna wola pozwolą wam osiągnąć sukces! Marzenia się spełniają tylko trzeba w to włożyć bardzo dużo pracy. Nie poddawajcie się, nie załamujcie się bo może właśnie teraz mogłeś coś zrobić a siedzisz bezczynnie na kanapie. Może właśnie teraz ucieka Twoja szansa na realizację twoich marzeń. 
NIE PODDAWAJ SIĘ, BO MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ!


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ale Ci zazdroszczę! Zobaczyć zorze polarną na żywo to jest coś! :D

    http://suz-anne-q.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Islandia nigdy nie interesowała mnie jako kierunek podróży ale te widoki mnie zachęciły i chętnie zrobiłabym tam milion zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń