#4 MY BOYFRIEND

czwartek, grudnia 03, 2015

#4 MY BOYFRIEND 


Teraz czas na kogoś kto pojawił się w moim życiu 229 dni temu. Z Rafałem poznaliśmy się w szkole do której wspólnie chodzimy. Jak to w takich sytuacjach bywa wszystko wychodzi niespodziewanie i spontanicznie. Oczywiście u nas też tak było, dopiero po jakimś czasie okazało się że dzielą nas tylko 3 stacje pociągiem :) To zabawne jak ten świat jest mały. Rafał jest typem "śmieszka", zawsze jest zadowolony, a swoim uśmiechem potrafi zarazić każdego.
Zarówno Rafał jak i ja uwielbiamy leniuchować i robimy to przy każdej okazji.
  Przy nim nigdy nie można się smucić, bo on zawsze znajdzie sposób żeby kogoś rozśmieszyć. A mnie to już wyjątkowo. Zawsze gdy mam gorszy dzień on pędzi do mnie z ogromną dawką optymizmu.
Jest najbardziej troskliwą osobą jaką znam, zawsze musi wiedzieć co się  ze mną dzieje i gdzie jestem. To jest takie kochane. I w takich sytuacjach ludzie zdają sobie sprawę że komuś bardzo zależy na tym żeby ich druga połówka była bezpieczna.  
Jak na chłopaka to jest bardzo cierpliwy. Trzeba przyznać, że zmienność nastroju w moim przypadku jest bardzo częsta. Ale Rafał zawsze mnie uspokaja, czasem się dziwię jakim cudem jest tak cierpliwy i jak on ze mną wytrzymuje :) 
A dzisiaj Rafał ma osiemnaste urodziny i z tej okazji chcę Ci życzyć kochanie wszystkiego co najlepsze, spełnienia wszystkich marzeń, dużo dużo zdrowia, jeszcze więcej uśmiechu i jeszcze więcej cierpliwości co do mojej osoby :P Życzę Ci również zdanego prawka, jak najlepszych wyników w szkole, najlepszej imprezy urodzinowej w gronie przyjaciół i rodziny, oraz bezproblemowego dorosłego życie :D



You Might Also Like

1 komentarze